Snelle reactie van de onderhoudsmonteurs
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
De onderhoud afdeling is goed, maar de afdeling installatie van nieuwe cv's is niet goed
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Na de installatie van een nieuwe CV heb ik nog 3 keren moeten bellen om lekkages en probleem te verhelpen. Morgen moet er nog een monteur komen om de uitlaatpijp goed te zetten en de plafondplaat weer dicht maken met een sierplaat of het te vervangen om de "gat" in het plafond dicht te maken.
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Beter werken van de afd planning. Gestuurde mails met problemen niet geheel verwerkt in de reparatieplanningen.