Anoniem158

Heb een bestelling gedaan voor schoenen in maat 37, de maat die ik altijd heb en deze blijken veel te groot en Mallegrom verkoopt helaas geen kleinere maat. Dus de vrouwen met kleine voetjes moeten maar onbeschermd rondlopen. Ook is twee dagen veel te kort om een retour aan te geven. Zelf woon ik op kamers, dus laat ik mijn pakketjes bezorgen bij mijn ouders en kan deze dan niet binnen twee dagen na levering bekijken. En welke webshop laat mensen nog zelf betalen voor een retour, echt heel bizar en klantonvriendelijk in combinatie met de twee dagen bedenktijd. Ook staat er op de site geen duidelijke plek aangegeven waar de retour moet worden aangegeven, mocht je dit willen doen.

Mooie producten, binnen de levertijd geleverd, verzendkosten gratis.

- Aangeven welke schoenen mogelijk groter kunnen uitvallen dan de maat die de koper gewend is. (Ik verwacht een 37, als ik 37 bestel, niet schoenen die iemand met maat 39 ook nog past.
-Duidelijkere retourvoorwaarden. De site geeft niet aan waar een retour precies gemeld moet worden (email, contactformulier?)
- Twee dagen na levering is geen redelijke bedenktijd. Deze zou op zijn minst 14 dagen moeten zijn.

Score voor Mallegrom Veiligheidsschoenen: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Amblers FS159