Prima als het huis zichzelf verkoopt en je het niet erg vind om veel zelf te moeten doen en alles zelf in de gaten te houden. Daar betaal je ook voor, alhoewel het eigenlijk nog steeds erg duur is voor hetgeen ze doen.
Bij mij kwamen eigenlijk alleen maar Engelstalige personen kijken. Helaas doet Makelaarsland niet aan Engelstalige communicatie. Dus dan moet je zelf een brochure in het Engels maken, de reviews die je na een bezichtiging uit moet sturen zijn in het Nederlands (dus die worden vaak niet ingevuld), etc. En ze bellenmensen ook niet als ze niet aangeven via dat reviewformulier dat ze een bod willen doen (maarja dat reviewformulier kunnen ze niet lezen), dus uiteindelijk weet je helemaal niet wat die mensen van het huis vonden en loop je wellicht kopers mis. Verder stelde ik soms wat vragen via het contactformulier, als ik 5 vragen stelde, kreeg ik maar op 1 vraag antwoord. Als ik vroeg of ze me konden bellen dan kreeg ik schriftelijk reactie. Op een gegeven moment was mijn huis verkocht en toen moest ik zelf vragen of ze dit op Funda konden aanpassen. En ik moest zelf vragen of ze naar mensen hadden gebeld die aangegeven hadden een bod te willen doen, proactief hoor je vrij weinig. Gelukkig is de markt erg goed en heeft het huis zichzelf verkocht (daarvoor leent het concept zich prima), maar als de markt wat minder zou zijn, dan zou ik zeker niet met Makelaarsland in zee gaan.

Score voor Makelaarsland.nl: 2/5
Bedrijf aanbevelen Nee