Tamara

Vanaf het eerste moment heb ik niet het idee gehad dat de makelaar zich verdiept had in de lokale markt en kennis van zaken had.Toen zij, na een periode dat mijn huis te koop stond,met het advies kwam om de verkoopprijs met 30.000 euro!!!! (op een verkoopprijs van 230.000)te verlagen en ik dan mn huis wel zou verkopen, was al het vertrouwen verdwenen(de markt was op dit moment ook nog eens snel aan het stijgen)Gelukkig ben ik mijn eigen gevoel achterna gegaan en heb ik dit advies niet opgevolgd. Toen ik een potentiële koper had, miste ik echt het professionele advies in het biedingsproces.k heb zelfs hiervoor een kennis makelaar om raad moeten vragen omdat ik geen antwoorden op mijn vragen kreeg van makelaarsland.Het toppunt was dat middenin het biedingsproces niet adequaat werd gehandeld door ' mijn toegewezen makelaar' i.v.m. o.a. afwezigheid en slechte bereikbaarheid.Gelukkig heb ik zelf aangedrongen op een vervanger en deze makelaar heeft het gelukkig wel goed, snel en adequaat opgepakt.

Uw ervaring

De app vond ik wel handig

Score voor Makelaarsland.nl: 1/5
Bedrijf aanbevelen Nee