Jonckheer

In de winkel in ‘s-Graveland wat gekocht oa een ingelijst kunstwerk. Bij afrekenen vroeg ik of ze het in kon pakken maar daar had ze geen papier voor. Dit terwijl er een enorme inpakpapier rol hing ?!? Heel klant onvriendelijk en eigenlijk ook onbeschoft. Heel jammer in zo een luxe omgeving verwacht je toch een beetje service.

Reactie Luxury By Nature:

Hartelijk dank voor uw review. U hebt bij ons in de outlet met 70% afprijzing voor € 35 een lijst gekocht. Deze lijst hebben we bij het afrekenen voor u in beschermende noppenfolie verpakt bij de kassa. Op uw vraag of het als cadeautje kon worden ingepakt hebben we u verwezen naar de inpaktafel, waar we u de mogelijkheid boden om het zelf in te pakken. Omdat wij uitverkoop items uit de outlet niet inpakken als cadeau.
De beschermfolie en mogelijkheid om het zelf in te pakken is de service die we u bieden bij outlet producten. Het door ons laten inpakken als cadeautje behoort bij outlet producten helaas niet tot die mogelijkheid. Daar is de prijs niet (meer) naar.
We vinden het jammer dat u dat als onvriendelijk en onbeschoft ervaart. En wensen u veel plezier met geven.

Score voor Luxury By Nature: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee