Thaisia

Slechte service. We hadden een rol behang over, nog netjes in verpakking, maar deze mocht niet terug. De argumenten die de manager gaf: "het is jullie probleem, niet ons probleem" , "de behanger moet wel erg onprofessioneel zijn als hij een rol heeft overgehouden" en als klap op de vuurpijl: "als je een bloemkool koopt bij de supermarkt en iemand anders maakt die verkeerd klaar ga je toch ook niet terug naar de supermarkt?". Aan het eind van het gesprek werd meegedeeld dat hij niet begreep waarom we dit gesprek nog steeds voerden en duwde hij demonstratief de rol behang terug in mijn handen. De toon en manier van communiceren van deze meneer waren uiterst onvriendelijk en denigrerend..

Reactie Luxury By Nature:

Hoi Thaisia, heel jammer dat het eindresultaat zo tegen viel.

In de winkel hebben we voor je uitgerekend en toegelicht dat je - in verband met het patroon - twee rollen nodig had.
De door jullie zelf ingeschakelde behanger heeft echter totaal geen rekening gehouden met het patroon. Daarom hielden jullie deze tweede rol behang over. De foto's van het eindresultaat waren inderdaad een beetje vreemd en teleurstellend.
We snappen dat het vervelend is als je iemand inhuurt die vervolgens zijn werk niet goed doet. En de situatie is dan ook meer dan rot. Maar als de behanger zijn werk goed had gedaan, had deze beide rollen gebruikt en zag het eindresultaat er daardoor mooier uit.
We werken samen met een 3-tal professionele behangers, die wél rekening houden met het patroon van een behang. Wellicht het overwegen waard voor de volgende keer.
We wensen je veel plezier van je nieuwe huis, dat vast mooi zal worden.

Score voor Luxury By Nature: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee