Luckz

Son

Kan vele malen beter

Net ontwerp van de kaarten

Testkaart van € 1.00 die is niet beschikbaar, dus wordt je eerst lekker gemaakt en vervolgens betaal je € 5,74 voor een kaartje. En dat is best veel geld!! Dus in dat opzicht; ontevreden en dus ook de kaarten niet bij jullie besteld … De kaart die besteld was kwam overigens ook pas ná 3 dagen en niet zoals beloofd wordt de volgende dag

Reactie Luckz:

Beste Son,
Wat vervelend om te horen dat het u niet is gelukt een proefdruk te bestellen. Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de verzendoptie Proefdruk.
Als u deze optie kiest dan wordt uw kaart automatisch €1,- of €2,50 indien deze écht foliedrukwerk bevat.
Wij zagen dat u had gekozen voor de rechtstreeks verzenden optie. Dat is inderdaad een andere optie waar je de kaarten direct naar vele ontvangers kan laten sturen, dan doen wij alle kaarten in de enveloppen, plakken we de adresstickers en de postzegels op de kaart. Zodoende worden ze direct verzonden via PostNL. Het is enorm druk bij de postdiensten, vandaar dat het soms iets langer kan duren voordat een kaart aankomt, dit geldt overigens voor alle postbezorging tijdens de drukke wintermaanden.
Neem altijd even contact op met de klantenservice als het niet lukt om de proefdruk van €1,- te bestellen, we helpen u graag.
Team Luckz

Score voor Luckz: 1/5