Luckz

Wim

Dubbel

Mijn eerste proefdruk heb ik nooit ontvangen... De tweede is wel aangekomen. Vandaar het dubbele gevoel!

Reactie Luckz:

Beste Wim,
Wat vervelend om te horen dat uw eerste proefdruk niet was is aangekomen. De proefdruk is door ons netjes verzonden en afgegeven aan PostNL. Wij hebben na het afgeven aan de postbezorger geen invloed op de bezorging zelf.
We konden niet terugvinden dat u hierover contact had gehad met de klantenservice. Weet dat onze klantenservice graag voor je klaarstaat als u feedback hebt over de bestelling! We hadden dan graag kosteloos een nieuwe proefdruk naar u opgestuurd. Om het nog een beetje goed te maken hebben we de kosten van de tweede proefdruk teruggestort en hopen daarmee het dubbele gevoel een beetje weg te nemen.
Daarnaast adviseren we u om een klacht te deponeren bij PostNL. Zodat ze zorgvuldiger met uw post omgaan. Met een klacht over de bezorging van een brievenbusbestelling kunt u altijd bij PostNL terecht.
www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging.
Mocht u verder nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn op werkdagen tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Score voor Luckz: 2.5/5