Lovz.nl

Prima kaarten en redelijk makkelijk zelf te maken. Wordt goed ingepakt geleverd. Heel attent een kaart achteraf nog ontvangen van het team. Helaas bij de uiteindelijke versie waren er drie kaarten met printproblemen waar, vanwege tijdsnood vanuit onze kant, niets meer aan gedaan kon worden. Verder zag alles er netjes uit.

Redelijk makkelijk een "eigen" kaart kunnen maken. Veel voorbeelden, veel mogelijkheden.

1) Ik mis een overzicht van alle elementen die geplaatst zijn. Soms vallen ze over elkaar heen en zijn ze niet aanklikbaar. Er zou nog wel een element op de kaart kunnen staan, maar dat is dan niet duidelijk. 2) Daarnaast zou ik graag willen weten, middels aanklikken van een plaatje of dergelijke, in welke map en submap deze staat. Nu is het vooral veel zoeken en vaak vindt je het uiteindelijk wel, maar het neemt onnodig veel tijd in beslag. 3) Als laatste zou de klant de mogelijkheid moeten hebben om zelf de verschillende folies toe te passen in plaats van contact op moeten nemen met de klantenservice.

Score voor Lovz.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Trouwkaart in zilverfolie met aparte dagkaart