Lovz.nl

Valerie

Heel tevreden: makkelijke site om zelf kaartje te maken (even zoeken hoe je aanpassingen kunt doen maar uiteindelijk wijst het zich uit). Tof proefpakketje met de kleurkaartjes voor de enveloppen en de andere papiersoorten en op het moment zelf een supersnelle levering. Kaartje voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Misschien een tip (hoewel dit niet jullie probleem of schuld is): mensen uit België verwittigen dat ze voor de keuze van het formaat even de portregels van Bpost consulteren want je zit tegenwoordig met de kaartjes snel op niet-genormaliseerd waardoor je 2€ per kaartje betaalt i.p.v. 1€ (wat dus voor de hele hoop serieus oploopt)

Makkelijke site
Tof proefpakketje met onverwachte extras
Mooie kwaliteit

Zie boven: klant informeren over dure portokosten in België bij andere formaten

Optie om ander aantal enveloppen te bestellen (misschien kan dit en heb ik het gewoon niet gevonden): nadat we de enveloppen eerder hadden besteld beslist dat we toch 20 kaartjes extra wilden stuurden, vandaar

Reactie Lovz.nl:

Hallo Valerie,
Wij hebben op onze website het formaat 'Belgisch vierkant'. Dit formaat is speciaal voor de Belgische post omdat je dan maar 1 postzegel hoeft te plakken. Vaak bouwen we kaart ontwerpen om na de vraag voor onze Belgische klanten.
Lisette Everaars | LOCVZ

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geboortekaartjes