Lovz.nl

Marjolein

Leuk om een kaart uit te zoeken en op geheel eigen wijze aan te passen aan je eigen wensen. Ook snelle levering, wat erg fijn is

Je kunt heel gemakkelijk wat zaken aanpassen naar je eigen wensen en een heel leuk kaartje ontwerpen. Vrij uniek kaartje en goed te zien hoe het eindresultaat is. We kregen leuke reacties op ons kaartje! Leuk ook dat wij een felicitatiekaart kregen van lovz zelf aan ons adres. Dit vonden wij erg persoonlijk en meelevend, ondanks dat je dus zelf een kaartje ontwerpt, vonden wij dit verrassend! Bedankt lovz.

Wij dachten dat het proefkaartje een voorbeeld zou zijn van ons ontworpen kaartje. Dit bleken de verschillende papiersoorten te zijn. Dit was wat verwarrend.
Tijdens het ontwerpen zou het makkelijker zijn om op te slaan tijdens het bewerken, als je nu opsloeg moest je opnieuw je kaartje openen. En ik miste een knop ongedaan maken van een actie. Nu moest ik ook weer terug naar vorige ontwerp. Verder miste ik bij het schrijven van een tekst dat stond aangegeven welk lettertype het was. Nu moest ik tussen alle lettertypes zoeken om erachter te komen welk lettertype gebruikt was in oorspronkelijk ontwerp. Als laatste week de kleur van het kaartje weergegeven op het scherm iets af van de werkelijkheid. Op de site leek de kleur wat blauwer, in het echt vond ik het groener. Uiteindelijk een schitterend kaartje, maar mis. een tip om aan te geven dat de kleur wat kan afwijken.

Score voor Lovz.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geboortekaartje en enveloppen