Prive

In het najaar van 2019 bestelden wij een Weinor knikarmscherm van ruim 6 m breed bij de firma Lok.
Daaraan voorafgaand bezocht de eigenaar Istwan Hendriks ons thuis met de daarvoor bestemde documentatie. Hij gaf ons de tijd om in het weekend uit de wel 100 mogelijkheden qua kleur en patroon te kunnen kiezen. Niet zo eenvoudig om te doen!
Maar met de aangeboden mogelijkheid om digitaal een virtuele kijk te krijgen welke kleur/welk patroon het beste zou kunnen passen bij ons huis, was de keuze snel gemaakt.
De levering was snel. En de stoere buitendienst medewerkers kregen zonder probleem de gigantisch zware constructie boven hun macht gemonteerd aan de muursteunen. Op de millimeter nauwkeurig. Veel waardering hiervoor!
Na een winter geduld te hebben gehad, genieten wij nu dagelijks van een totaal ander buitenleven. Met de afstandsbediening is het scherm de gehele dag naar wens in te stellen.
In de winkel krijg je direct het gevoel met zeer deskundige medewerkers te maken te hebben die duidelijk in teamverband met elkaar samenwerken.

Istwan bevestigt dezelfde dag nog! per mail de gevoerde telefonische of in een persoonlijk gesprek gemaakte afspraken.
Geen misverstanden dus. Heel fijn!

Score voor Lok Woonadviseurs: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Weinor Semina Life knikarmscherm 630 br. x 300 cm...