Reviews

8.8 / 10
3613 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Saskia Delneij

10/10

Heel leuk opgezet. Het was voor haar leuk om te doen, waardoor het minder moeilijk is door te zetten. Ze heeft echt elke week met plezier geoefend.

Ervaring LOI Kidzz

Het is zo opgezet dat het leuk en leerzaam is. Ook de uitleg is goed en duidelijk. Ze heeft nooit iets aan mij moeten vragen.
Het vergt wel discipline. Maar omdat het leuk is wordt dat wel makkelijker. Het zou leuk zijn als er nu nog een programma zou zijn waar ze het op kan bij houden. Dat mis ik nog.


Score voor LOI Kidzz: 5/5
Zou u LOI Kidzz aanbevelen Ja
Gekochte cursus: Geen