Zeer tevreden over LOI Kidzz
Ervaring LOI Kidzz
Wij als ouders zijn zeer tevreden over de typcursus van LOI kidzz omdat onze dochter de cursus leuk vond en zonder dat wij haar moesten pushen aan haar lessen begon. Het leren gaat spelenderwijs en zonder dat wij het doorhadden kon ze na een paar maanden al goed blind typen. Super!!!