B. van Beuken

Leuk cursus; maar af te raden i.v.m. serverproblemen bij Loikiddz

Ervaring LOI Kidzz

Cursus voor zoon (9 jaar) aangeschaft. De cursus is qua opzet superleuk; de layout is dik in orde; hoe meer oefenen hoe meer punten er verzamelt kunnen worden; dus het spelelement is ruim voldoende aanwezig. Ook de personen die in het spel voorkomen zijn leuk; net taalgebruik en er wordt positieve feedback aan de kinderen gegeven met de juiste trigger.
Helaas is de server echter heel vaak niet bereikbaar; waardoor er niet regelmatig geoefend kan worden. Wij hebben bijvoorbeeld ruim 2 weken niet !) kunnen inloggen. Een pauze van 2 weken niet kunnen oefenen is funest en daarom zou ik deze training niet aanbevelen. Uiteindelijk kwam er een melding dat enkel google chrome zou werken. Dat werkte 1 avond; en daarna was de server wederom niet bereikbaar. Het programma blijft 'hangen' en er is geen inlogmogelijkheid.
Daarnaast valt er geen contact te krijgen. Heb 3 belpogingen gedaan om contact te krijgen om dit probleem aan te kaarten; en regelmatig 10 (!) minuten in de wacht gestaan; maar nooit iemand aan de telefoon gekregen.

Reactie LOI Kidzz:

Wij willen u bedanken voor de lovende woorden over de nieuwe ge-update versie van de LOI Kidzz typecursus. De cursus is zeer uitgebreid getest maar heeft inderdaad bij de start enkele maanden geleden hier en daar wat vertraging bij het inloggen opgelopen. Omdat deze cursus een uitgebreid game-element heeft worden er van de thuiscomputer bepaalde specificaties verlangd, terug te vinden op de site en in de welkomstbrief.
Omdat de cursus enorm enthousiast ontvangen is heeft dit logischerwijs voor drukte gezorgd waardoor wij onze snelle service tijdelijk niet konden bieden. Onze excuses voor eventuele wachttijden aan uw kant. Wij zijn enorm blij met uw positieve feedback wat betreft de typecursus en zijn verheugd om te kunnen melden dat de issues qua service inmiddels zijn opgelost.

Score voor LOI Kidzz: 0.5/5
Zou u LOI Kidzz aanbevelen Nee