2079 beoordelingen

Orderproces

Bianca

Toen mijn vriend en ik gingen samen wonen, was het eerste wat echt nodig was een nieuwe bed. Dit bed stond al heel lang op mijn verlanglijstje en ook mijn vriend vond het erg mooi! Een matras uitkiezen was wel spannend, maar doordat we 60dagen mogen retourneren durfden wij de gok te wagen. Wel hadden we wat kennis opgedaan over de verschillende matrassen in bedden winkels, maar ik had de gok niet genomen als ik niet meer mocht retourneren.

We zijn onwijs blij met hef bed en ons nieuwe matras. We slapen allebei weer heerlijk! Ik heb mijn vriend niet meer gehoord over een zere rug! Ik wist echt niet dat een goed matras zoveel verschil kon uitmaken!

Ook de service was heel goed. Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd ik gebeld om mijn bestelling door te nemen en om een leverdatum af te spreken. Twee dagen voor levering kreeg ik een bezorgtijd gestuurd per mail en de levering is ook bezorgd binnen die tijd. De chauffeur was binnen een half uur klaar met het bed in elkaar zetten. Toen kon ik de slaapkamer verder afmaken.

Wij zijn super tevreden!

- goede service
- klantvriendelijk
- snelle reactie op mail
- goede levering
- vriendelijke bezorger