Koos Buijser

Handig en inzicht in marktontwikkeling rond Lego-pakketten. Wel zouden bijkomende kosten m.i. meer exiciet moeten worden vermeld. De prijs van alleen Lego is leuk, maar als er nog 6,95 verzendkosten... Handig en inzicht in marktontwikkeling rond Lego-pakketten. Wel zouden bijkomende kosten m.i. meer exiciet moeten worden vermeld. De prijs van alleen Lego is leuk, maar als er nog 6,95 verzendkosten bijkomen is de te betalen prijs soms toch minder lucratief dan gedacht. Zeker als er bedrijven bij zijn die bijv gratis verzenden.

S.

Mooie prijs maar verzending duurt lang

Reactie Lampenlichtshop.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor uw review, het klopt dat we door een groot aantal bestellingen snel door de voorraad heen zijn gegaan. Dit hebben wij toen voor u opgelost door het via een extern magazijn naar u te verzenden.
Deze zijn volgens de track & trace ondertussen ook geleverd.
Excuses dat het hierdoor iets langer heeft geduurd dan u had verwacht!
Het Goodstore Verkoopteam.

Neline van Buuren

Super!

Piet Vos

Goodstore: de eerst geleverde lijst was beschadigd in het acrylglas waar geen folie op zat. De laatste geleverde lijsten zijn prachtig en wel voorzien van beschermende folie. De eerste vergeet ik... Goodstore: de eerst geleverde lijst was beschadigd in het acrylglas waar geen folie op zat. De laatste geleverde lijsten zijn prachtig en wel voorzien van beschermende folie. De eerste vergeet ik maar, omdat de volgende 3 zeer goed zijn. Prachtig produkt.

Dick van Breda

Lijkt mij een prima bedrijf. Ik heb geen klagen

Rob Scholten

Goede producten, verzending traag

M Craats

Prima snelle verzending

Ruud de Groot

Snelle bestelling kunnen plaatsen, telefonisch vriendelijk contact gehad en snelle retour zending en verwerking ervan.