Yvonne

Eens maar nooit meer

Beschrijf hier uw ervaring:

De bestelde lijst heb ik ontvangen. Van de glasplaat was een stukje in een van de hoeken af en het glas was niet recht gesneden. Vinden ze alleen geen probleem want dat het glas kapot was zag je niet, dat viel weg in de lijst. Een passende oplossing zoeken is er dus niet bij maar ik wil dat het goed is als ik iets nieuw koop. Blijkbaar heel veeleisend van mij....... Ik bestel hier nooit meer.

Reactie Lijstentoko:

Beste Yvonne,
Zoals per e-mail aangeven:
Om voor vervanging of vergoeding in aanmerking te komen moet een productklacht aan een van onderstaande criteria voldoen.
Er moet of een beschadiging zijn die het uiterlijk van het artikel aantast of een tekortkoming zijn die het functioneren van het artikel beperkt.
Van beide is in uw geval geen sprake. Het betreft hier uitsluitend een minimaal schoonheidsfoutje, de sponning waar de glasplaat achter valt is slechts enkele millimeters breed en daar blijft zowel ongelijke snede zelfs ruim achter.
Wanneer het artikel aan de retourvoorwaarden voldoet mag u echter altijd gebruik maken van de zichttermijn van 30 dagen.
Lijstentoko

Score voor Lijstentoko: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: