Jan

Beneden peil.

Beschrijf hier uw ervaring:

Deze 24 foto multilijst besteld, bij aankomst bleek deze zo krom als een hoepel (MDF materiaal). Na contact de lijst terug kunnen sturen en deze zou omgeruild worden voor een nieuwe. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde nogmaals een email gestuurd, om te vragen of de verkoper de nieuwe lijst goed wilde controleren. Het letterlijke antwoord: "Hierop zal uiteraard extra gecontroleerd worden".

Bij aankomst de nieuwe lijst eveneens zo krom als een hoepel. Meteen weer contact gezocht: "Wij pakken artikelen nooit uit om een beoordeling te maken omdat wij uitsluitend nieuwe artikelen in gesloten verpakking toesturen.". Dit was niet de afspraak natuurlijk, hoe is dan deze 'extra' controle uitgevoerd? Een slap verhaal! Verder nog dit: "Indien het artikel niet aan uw wensen voldoet, en het nog in de gesloten krimpfolie zit, mag u het artikel altijd retourneren onder de voorwaarden van onze 30 dagen zichttermijn." Natuurlijk is het artikel uit de verpakking, ik kan niet beoordelen met folie en een stuk karton er omheen.

Nu zit ik voor de tweede keer met een kromme lijst, waar niemand wat aan heeft.

Reactie Lijstentoko:

Beste Klant,
Wij vinden het jammer om uw ervaring te lezen. Naar ons idee hebben wij u snel en correct behandeld.
Na uw eerste melding hebben wij het artikel voor u omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Dit nieuwe exemplaar is wel degelijk gecontroleerd alvorens het gestuurd is.
Hiervoor hoeven wij het niet uit te pakken. Het is namelijk geen enkel probleem om er op verschillende plaatsen een meetlat tegenaan te leggen. Bij een kromme lijst zou deze op een bepaald punt geen contact maken.
Bij het artikel dat u is toegestuurd maakte deze altijd volledig contact en kan er geconcludeerd worden dat er geen kromming bestaat.
Lijstentoko

Score voor Lijstentoko: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: