Fam. Metz

De pillow die wij hebben gekocht is mijn vrouw aan het uitproberen. Het verzonden produkt is goed aangekomen. De digitale aankoop was ons niet duidelijk. In de eerste bestelling zijn ons 2 slopen toegestuurd. Daarna hebben we de pillow alsnog besteld en toegestuurd gekregen. Ook daar waren 2 slopen bij. Die ik later teruggestuurd heb. Maar wel in rekening zijn gebracht. Graag een correctie van het teveel betaalde. Een vriendelijke groet, Herman

Goed verzorgd produkt

Reactie Ligwijzer.nl:

Geachte meneer Metz,
Tot onze spijt zagen wij uw matige beoordeling van onze service. Dit nemen wij natuurlijk erg serieus en zouden het graag goed met u maken, zodat u wellicht uw beoordeling wilt herzien. Een klein bedrijf als de onze heeft veel last van matige beoordelingen.
Op basis van uw klacht is het me alleen nog niet helemaal duidelijk wat er precies mis is gegaan.
Ik begrijp dat u uw bestelde hoes uit bestelling 3071 niet had willen ontvangen, omdat het kussen dat u later heeft besteld al in een velours hoes zat?
Als u deze heeft terug gestuurd lijkt het erop dat deze nog niet door ons magazijn is ontvangen of verwerkt, anders had u uw betaalde bedrag natuurlijk direct van ons retour gehad.
Heeft u eventueel een track & trace van uw retour voor mij? Dan kan ik dit nakijken voor u, en meteen oplossen.
Hoor graag van u, dan maken wij het in orde.
Loek van Ligwijzer

Score voor Ligwijzer.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja