Yvonne

Gisteren zijn onze twee complete kussensets aangekomen. Ik vond het beneden mijn verwachting dat er geen bijpassende kussen slopen zijn meegeleverd. Voor deze prijs had ik dat wel verwacht. De standaard kussenslopen die wij hebben vallen er uiteraard heel raar omheen doordat deze niet de juiste pasvorm hebben. Deze ruimte op het sloop kwam onze nachtrust niet ten goede. Om het beenkussen zit wel een fijne passende sloop.

Reactie Ligwijzer.nl:

Ons bodykussen heeft een maat waar niemand slopen voor heeft. Vandaar dat we een katoensatijnen sloop mee leveren. Uit ervaring en enquêtes weten we dat verreweg de meeste mensen hun eigen slopen van hun dekbeddenset gebruiken. Ze slaan de extra stof om aan de achterkant en evt aan de zijkant. Dan ziet het er keurig uit.
Het zou verspilling zijn en het kussen duurder maken als we de extra slopen zouden meeleveren. Deze slopen zijn wel afzonderlijk te koop.
Overigens is de maat van ons kussen met hulp van fysio's en patiënten en na veel testen vastgesteld en het kussen is dus bewust wat kleiner dan gebruikelijk. Een groter kussen geeft minder goede resultaten omdat je daar meer 'in' ligt en het beter is als je op de zij ligt met het gelaat meer aan de zijkant van het kussen. Op onze website is wel te vinden waarom de vorm en afmetingen zijn zoals ze zijn.
Mvg,
Jan Willem Elkhuizen
Ligwijezer.nl

Score voor Ligwijzer.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja