R. Bolink

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling bij jullie gedaan en vooruit betaald en ik heb tot op heden nog niets van jullie vernomen over wanneer ik mijn product krijg geleverd en wanneer graag met spoed een reactie vanuit jullie kant! met vriendelijke groet R. Bolink

Reactie LightAirshop.eu:

Goedemiddag,
Wij hebben u bij uw bestelling direct op de hoogte gesteld dat uw LightAir op dat moment niet op voorraad was. Daarna hebben wij nog verscheidene mails gestuurd met o.a. de bevestiging van verzending. Uit uw bericht blijkt dat u deze mails niet ontvangen heeft. Naar aanleiding van dit bericht hebben wij wederom contact met u gezocht maar geen reactie meer mogen ontvangen. Uit onze track & trace code blijkt dat het pakket inmiddels bij u afgeleverd is en er door u voor het pakket is getekend.
Wij willen u en anderen die dit lezen dan ook verzoeken om telefonisch contact met ons op te nemen als u geen bericht van ons ontvangt, omdat er dan waarschijnlijk iets mis gaat in het systeem.
Klantenservice
LightAirshop

Score voor LightAirshop.eu: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
air cleaner