H. Ottenheijm

Ik ben van mening dat ik 'n beetje op het verkeerde been ben gezet via de site om twee redenen. De elektrische lading van het metalen onderdeel waardoor er een plastic hulpstuk op het apparaat moet. En of ik dit plastic hulpstuk makkelijk kan verwijderen, dat vraag ik me af. Het maakt het geheel niet fraaier. Dat kon ik op de site niet zien.
Daarnaast werd er in de handleiding aangegeven dat er 8 lampjes bij moeten zitten maar dat is niet zo. Na telefonische navraag was het antwoord dat die toch niet kapot gaan.

vriendelijke behandeling maar accepteren dat het is zoals het is.

Maak op de site duidelijk hoe het werkelijk is. Geen constateringen achteraf.

Reactie LightAirshop.eu:

Geachte,
Hartelijk dank voor uw review. De collector van de LightAir is inderdaad statisch geladen, dit wordt ook zo gedemonstreerd in de diverse video's op onze site. Omdat sommige mensen het vervelend vinden als ze per ongeluk de collector aanraken in het voorbijgaan of kinderen of huisdieren hiertegen willen beschermen, wordt er een beschermkap meegeleverd die u om de collector heen kunt plaatsen. De beschermkap is echter zeker niet verplicht en wordt dus op de meeste foto's niet afgebeeld. De beschermkap kunt u overigens zeer eenvoudig over de collector schuiven en ook weer makkelijk verwijderen.
In de handleiding staat inderdaad nog steeds dat er 4 reserve lampjes bij de LightAir zitten. Dit is echter niet meer zo. In al de jaren dat wij de LightAir nu verkopen, is gebleken dat deze lampjes nooit kapot gaan en het dus niet nodig is om hiervoor reserve lampjes mee te leveren. Zoals waarschijnlijk aan de telefoon ook is gezegd kunnen we altijd vervangende lampjes leveren mocht u onverhoopt toch problemen met de lampjes. Dit is gewoon garantie. Daar kunt u op vertrouwen.
Klantenservice
Habitat Solutions

Score voor LightAirshop.eu: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
luchtreiniger Lightair ionflow 50