Bianca

Geweldige service en een super produkt. Ik gebruikte zeer regelmatig puffers voor mijn benauwdheid. Na onderzoek bleek ik extreem last te hebben van huisstofmijt. Heb in december een lightair unit gehuurd en al na een week merkte ik duidelijk verschil en kon ik de medicijnen gaan afbouwen. Heb nu een unit in de kamer en de slaapkamer staan/hangen en ben er erg blij mee. Enkele weken geleden kreeg ik echter weer last van benauwdheid. Pas na een paar dagen zo slim om eens te kijken of de lightair wel aan was. Deze was helaas stuk gegaan. Mail en telefonisch contact gehad en het is geweldig opgelost. Ben nu de medicijnen weer aan het afbouwen maar ga er vanuit dat ik straks weer helemaal zonder kan.

Score voor LightAirshop.eu: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Voordeelpakket lightair