Positief. Goede, informatieve website. Mogelijkheid van huur is een groot pluspunt.

De huurservice.

DPD geeft geen enkele informatie. Dus geen enkel idee hoe laat het product afgeleverd wordt (09.00 of 17.00 uur?). Is echt niet meer van deze tijd....

Reactie LightAirshop.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze huurservice.
Voor de verzending van onze pakketten werken wij inderdaad samen met DPD. Via DPD sturen wij een bevestiging van verzending met daarin de tracking code van het pakket. De dag van levering zou u van DPD tevens bericht moeten krijgen met daarin het verwachte tijdvak van levering. Ik ben bang dat deze dan in uw spambox terecht is gekomen of anders dat er wat met de verzending van dit bericht mis is gegaan in uw geval. Heel vervelend dan inderdaad dat u geen idee had hoe laat het pakket er zou zijn, zeker omdat wij juist proberen de communicatie over de levering zo duidelijk mogelijk te laten zijn.
Mocht u in het vervolg nog eens bij ons willen bestellen dan kunt u met dit soort vragen ook altijd even contact met ons opnemen. Wij kunnen dan contact opnemen met DPD en de verwachte levertijd voor u navragen.
Klantenservice
Habitat Solutions

Score voor LightAirshop.eu: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Luchtreiniger