Janssens Rita

Ok

Geeft redelijk wat info.

Men maakt gewag van verschillende types van vervuiling, doch de petritest gaat slechts over 3 items. Ik zou hel graag nog een test zien voor de huisstofmijt en het fijn stof. Een test die dan de mate van vervuiling indikeert (schaal van gewoon tot alarmerend)

Reactie LightAirshop.eu:

Geachte mevrouw Janssens,
Hartelijk dank voor uw reactie. Aangaande uw verzoek meer elementen te testen op hun aanwezigheid kan ik u als volgt informeren.
Met behulp van de testkit tonen wij op eenvoudige wijze aan dat (fijn) stof deeltjes worden verwijdert. De twee petri schaaltjes in de testkit gebruikt u namelijk afzonderlijk. Het eerste schaaltje wordt één uur blootgesteld aan ongereinigde lucht. Het tweede schaaltje wordt blootgesteld aan gereinigde lucht, waarin de LightAir reeds een aantal uur zijn werk heeft kunnen doen. Omdat de bacteriën en schimmelsporen klein en zelfs van (ultra) fijn stof niveau groot zijn tonen wij dus niet alleen aan dat deze deeltjes zijn verdwenen maar dat dus ook fijn stof wordt verwijdert.
Naast de testkit (de goedkoopste manier om de direct effectiviteit van het systeem aan te tonen) bieden wij tevens ultra fijn stof metingen op locatie aan waarmee wij bronnen en de mate van aanwezigheid van ultra fijn stof kunnen aantonen. Ook kunnen wij indien gewenst met deze meting laten zien hoe effectief de LightAir is. Omdat de kosten van een dergelijke meting inclusief voorrijkosten en eventuele rapportage hoog zijn hebben wij de eenvoudige LightAir luchttestkit op de markt gebracht waarmee wij heel eenvoudig aantonen dat schimmels en bacteriën uit de lucht worden verwijdert en daarmee dus ook andere deeltjes (zijnde de deeltjes in de vorm van (ultra) fijn stof en grotere deeltjes). Overigens zijn deze deeltes na een aantal weken duidelijk zichtbaar op de vuilcollector van het LightAir systeem die vervolgens in een warm sopje dient te worden gereinigd.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Score voor LightAirshop.eu: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Testschaaltjes