Rietmart

Uitmuntende ervaring. Zo zouden álle internetbedrijven moeten werken. Wij zijn het apparaat zelf op gaan halen. Duidelijke uitleg over installatie, plaatsing en werking ontvangen. Helaas bleek ons huurexemplaar kapot te zijn. Na een telefoontje aanbod ontvangen voor gratis retourzending ter reparatie en al binnen enkele dagen weer terug ontvangen mét daarbij een nieuwe ingang van de huurperiode. Top!
De luchtreiniger daarna aangeschaft en inmiddels ruim 5 maanden in gebruik. Je staat versteld wat het apparaat aan vuildeeltjes (én nicotine) aantrekt. De reiniging van de huls is super simpel en dus snel uit te voeren. OK, aanschafprijs is hoger, maar daarna geen extra kosten voor vervanging van filters meer. Bovendien is de reiniger fluisterstil.

De informatie zoals vermeld op de site onder het kopje "installatie" klopt als een bus: het apparaat moet écht wel minimaal een meter rondom vrij staan en dan nóg zul je aanslag op rondom aanwezige meubels en muren ervaren. Alhoewel ik al een regelmatige poetser was heeft het mij in ieder geval aangezet om, in ieder geval het gebied en de spullen rondom de luchtreiniger, nu nóg wat vaker een korte extra beurt te geven. Je wordt gigantisch met je neus op de feiten gedrukt als je ervaart hoeveel (vieze) stofjes/luchtdeeltjes er eigenlijk in je huis neerdwarrelen. Dit zal mede komen door het feit dat er hier in huis vrijwel altijd wordt geventileerd middels een open raampje e/o deur.
N.B.
Doordat de luchtreiniger zo vrij dient te staan kan ik mij voorstellen dat gebruikers met een niet al te grote huiskamer (zoals die van ons) wellicht problemen hebben met het feit dat e.e.a. niet bepaald "mooi" staat in huis. Het apparaat heeft een strak modern uiterlijk; heeft jouw inrichting een heel andere sfeer, hou er dan rekening mee dat ie wellicht wat uit de toon valt. Maak voor aanschaf dus een goede afweging tussen wat belangrijker voor je is: een perfect plaatje of de voordelen van de luchtreiniger. Ik weet het inmiddels wel ;-)

Snelle, duidelijke, rechtstreekse communicatie. Erg prettig dat daarnaast tevens telefonisch contact mogelijk is.

Niet m.b.t. bedrijfsvoering, maar v.w.b. het produkt: het zou voor toekomstige kopers mooi zijn als wat meer keuze in stijl mogelijk zou zijn, zoals met het type Signature reeds het geval is voor mensen met een wat klassieker interieur.

Reactie LightAirshop.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons product en onze dienstverlening. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen zo'n uitgebreide review te delen en zijn blij om te horen dat u nog steeds blij bent met het apparaat.
Bij de ontwikkeling van het product geven wij ook zeker de terugkoppelingen van onze klanten door voor wat betreft design. De Signature is inderdaad het gevolg van feedback uit verschillende landen dat zilvergrijs niet in elk interieur even mooi is.
Klantenservice
Habitat Solutions

Score voor LightAirshop.eu: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
LightAir IonFlow Revolution