Hidde

Nul effect heeft deze deken van 329 euro, echt een deceptie. Telefoon en laptop blijven zelfde ontvangst houden en zelfde mb speedtest resultaten. Had echt op de andere kant van de medaille gehoopt.

Erg fijne zachte deken maar die heb je ook van 20 euro.

Reactie Life-Maxx:

Helaas is het niet gelukt u telefonisch noch per mail te bereiken om het e.e.a. Toe te lichten. Daarom hierbij onze reactie in de hoop dat deze u via deze weg bereikt.

We begrijpen uw reactie, deze is veel voorkomend. Deze ontstaat omdat u verkeerd om meet. U kunt de werking meten door de meter in de deken te stoppen en de telefoon erbuiten. Indien u dit omgekeerd doet, dan zit de zender/ontvanger in de deken en deze zal ten aller tijde opschalen om toch de zendmast te bereiken. U hebt dan juist meer straling i.p.v minder ! Lees meer hier: https://www.life-maxx.nl/zelf-meten/

De juiste manier van meten tonen we in dit filmpje https://youtu.be/c03B-fmqqNM. U dient uzelf te zien als de meter. De straling kan u niet meer bereiken.

Swiss Shield is een heel gerenomeerd Zwitsers bedrijf en de stoffen worden uitgebreid getest, u kunt de rapporten hier lezen: https://www.life-maxx.nl/swiss-shield-producten/. Geen goedkope Chinese rotzooi. De deken is voorzien van Swiss Shield Ultima. Swiss Shield is de beste stof die er bestaat!

Wij staan voor onze producten en geven 100% garantie dat de deken u beschermt. We hopen dat u bereid bent om de meting op de juiste manier nogmaals te doen, zodat u ziet dat de stof echt beschermt. We werken hard om alle klanten tevreden te stellen. We kiezen altijd voor eersteklas materialen en produceren lokaal.
We hopen dat we uw onrust een beetje hebben kunnen wegnemen en dat u vooral niet het gevoel hebt dat uw vertrouwen is geschaad.

Score voor Life-Maxx: 0.5/5
Zou u Life-Maxx aanbevelen? Nee