Snelheid levering:
Bestelgemak:
Reactiesnelheid:
Klantvriendelijkheid:

Inge Stevens

Gemakkelijk te ontwerpen, zeer veel keuze in designs en afbeeldingen waardoor we het geboortekaartje makkelijk persoonlijk konden maken.

Levering was super snel! Na het bestellen van alle kaartjes werden we direct persoonlijk gebeld met de vraag of de tekst er allemaal goed op stond - telefoonnummers stonden niet op dezelfde manier geschreven. Heel fijn mee gedacht en kritisch mee gekeken, super! Kwaliteit van de materialen is goed en we krijgen veel complimenten over ons kaartje :) zijn er super blij mee, bedankt!!

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Hi Inge, fijn om te horen dat onze dames je goed hebben geholpen. We vinden het belangrijk dat alles in de kaartjes netjes staat. Mocht er qua opmaak iets niet duidelijk zijn dan vragen we altijd even na of dit klopt. Zo niet, passen we het graag voor je aan. Mocht je voor een volgende keer graag een papierwaaier willen bestellen om al onze papiersoorten te bekijken, dan kan dat. We bieden deze kosteloos aan op onze website, maar sturen deze inderdaad niet standaard mee. Voor de enveloppen hebben we nog geen voorbeelden, dus deze tip nemen we mee!

Score voor Lief Leuk & Eigen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja