Op vrijdag 1030 een bestelling geplaatst en ondanks open tot 1300 uur pas maandag in behandeling genomen. Ik had fotolijstjes voor een uitvaart nodig. Uiteindelijk net op tijd dinsdag middag zending ontvangen maar helaas 2 foto lijstjes zaten niet in het pakket van de 4 bestelde. Uiteindelijk maar snel in een winkel 2 lijstjes gekocht. De volgende dag waren wel de 2 ontbrekende fotolijstjes gecrediteerd.

Vriendelijk telefonisch communicatie

Reactie Lichtendonk Lijsten:

Goedemiddag,
We vinden het erg vervelend dat het mis is gegaan met uw bestelling. U hebt uw bestelling om 10:30 geplaatst. Bestelling die vóór 10:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog doorgezet naar onze werkplaats en in behandeling genomen. We konden deze lijsten niet eerder verzenden dan de maandag. Het is natuurlijk super vervelend dat er twee lijsten ontbraken bij uw bestelling en deze hadden we uiteraard meteen nagestuurd, helaas was dit in uw geval te laat. Ik heb uw bestelling gelijk gecrediteerd na uw telefoontje en wil via deze weg nogmaals onze excuses aanbieden. We hopen het op deze manier toch op een juiste manier hebben afgesloten en zien u graag nog eens terug in onze shop.
Vriendelijke groet,
Rosanne
Medewerker klantenservice fotolijsten.nl

Score voor Lichtendonk Lijsten: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: