Meaghan Schoon

Bij de aankoop van mijn huis ben ik ontzettend goed geholpen door Libero. Mijn aankoopmakelaar was Pascal en hij heeft mij heel goed ondersteund in het aankoopproces. Als starter vond ik het best spannend om in mijn eentje een huis te kopen, want er komt veel bij kijken. Een onafhankelijke aankoopmakelaar kan ik daarom ook aan elke starter aanbevelen. Pascal stond open voor vragen, was goed te bereiken en bracht een goed advies uit over het bod wat ik kon uitbrengen, zonder daarbij financieel onhaalbare voorstellen te doen. De service van Libero is duidelijk, transparant en snel. Ik heb het als prettig ervaren dat eigenlijk het hele proces van een huis kopen uit handen wordt genomen. Pascal diende voor mij het bod in en hield contact met de verkoopmakelaar en bij acceptatie van het bod werd ook alles geregeld: taxatie, bouwkundige keuring en controle van de (voorlopige) koopovereenkomst. Na drie keer een bod uit te hebben gebracht, is het dus gelukt om een huis te bemachtigen! Ik zou Libero in mijn omgeving zeker aanbevelen, want Pascal heeft een hoop onduidelijkheid, stress en geregel bij mij weggenomen. Ik ben erg tevreden over de service van Libero en met name over de hulp van Pascal!

Score voor liberoaankoop.nl: 5/5
Zou je Libero aankoop aanbevelen? Ja