Martijn Banse

De start van de aankoop ging snel en vlot. De makelaar is goed bereikbaar en onderhoudt ook goed contact over het proces. Prima advies over het opstellen van een bod en de bouwkundige keuring. Het bericht dat het bod geaccepteerd is kwam per e-mail. Ik had een telefoontje iets persoonlijker gevonden. Paar kleine foutjes in standaard bevestiging e-mail, maar dat werd gecorrigeerd.

In het koopcontract heeft de notaris een fout gemaakt (appartementsrecht ipv registergoed). Dit was niet gezien door Libero bij het controleren van het stuk, wel door de andere partij.
Voor de levering heeft de verkopende makelaar een bericht gestuurd over de laatste inspectie en de sleuteloverdracht. Dit bericht hebben wij niet van Libero binnengekregen waardoor we de oplevering gemist hebben. We hebben de opgeleverde staat middels foto's moeten bekijken en de sleutels later op de dag bij de verkopende makelaar opgehaald. Hier baalden we wel van.

Samenvattend; het was oké. De start was goed, de afronding rommelig. Al met al hebben we een hele fijne woning gekocht.

Score voor liberoaankoop.nl: 3/5
Zou je Libero aankoop aanbevelen? Ja