Marjolein Anthony

Wij zijn heel blij met de dienstverlening van Libero aankoop. Waarschijnlijk was het ons niet gelukt zonder hen. Ik heb de avond vóór de eerste bezichtiging van het huis wat we zouden gaan bekijken een online training gevolgd van Libero, waarin werd verteld waar op te letten en wat te doen om je huis te kunnen krijgen. We vonden het een zeer waardevolle training. De volgende ochtend na de bezichtiging hebben we gelijk Libero gebeld en verteld dat we hun hulp goed konden gebruiken om ons droomhuis te krijgen, hoewel het lastig zou worden, vanwege hoge overbiedingen. We kregen snel een aankoopmakelaar gekoppeld, Pascal die ons op zeer professionele en vriendelijke wijze heeft begeleid en voor ons vanaf dat moment het onderhandelen met de makelaar heeft overgenomen. Het resultaat is dat we het huis hebben gekregen en voor maar ietsjes boven ons oorspronkelijke budget. Het verdere contact verliep met onze aankoopmakelaar en Libero verliep ook heel prettig en we raden iedereen aan met hen in zee te gaan. Een verkoopmakelaar neemt kopers met een aankoopmakelaar meestal toch serieuzer en hadden we dit niet gedaan, was het misschien aan onze neus voorbij gegaan. Verder vonden we de tarieven die Libero hanteert ook duidelijk. Geen onverwachtse andere kosten en ook een scherp tarief, met korting, door de online training die we de avond van tevoren hadden gevolgd. Kortom: doen!

Score voor liberoaankoop.nl: 5/5
Zou je Libero aankoop aanbevelen? Ja