Toen Pascal ons belde met de bodemprijs die hij bereikt had, wist ik gelijk: dit hadden wij zelf nooit gekund! Pascal is zijn geld dubbel en dwars waard. Daarnaast was hij goed bereikbaar, ook 's avonds, en verliep de communicatie soepel en helder. Libero is betrouwbaar, heeft verstand van zaken en handelt heel snel.

De bouwkundige meeloopkeuring was erg leerzaam en duidelijk. De partij die deze uitvoerde, zou ik zo nog eens inschakelen als dat ooit nodig is!

Over het taxatiebedrijf en de notaris die Libero aanraadt, ben ik minder te spreken. De taxatie is op een maandag gedaan, en 8 dagen later op dinsdag heb ik het taxatierapport nog steeds niet ontvangen. Ook na 2 keer bellen, lijken ze niet echt haast te maken. En dat terwijl de sleuteloverdracht al op korte termijn is en we dus graag zsm de hypotheek willen aanvragen... Jammer dat zo'n belangrijk rapport het proces vertraagd. De notaris die we hadden gekozen (oa op basis van advies van Libero) reageerde niet op mails en werd ons sterk afgeraden door kennissen, vrienden en onze hypotheekadviseur. De vele negatieve reviews online onderschreven hun verhaal. Last minute hebben we daarom toch onze notariskeuze gewijzigd. Gelukkig deed Libero daar verder niet moeilijk over.

Score voor liberoaankoop.nl: 4/5
Zou je Libero aankoop aanbevelen? Ja