Joël

Vorig jaar hebben wij een huis aangekocht in Maassluis, het huis is begin Februari gepasseerd. Toen bleek helaas dat Libero zijn zaken niet op orde heeft. Het begon ermee dat de rekening van de bouwtechnische keuring niet betaald was, sterker nog die was helemaal niet meegenomen in de rekening die wij via de notaris zouden betalen.

Nadat wij dit zelf hebben opgelost met de keurder kwam vervolgens ook nog de taxateur met een rekening van 375,- wij hadden echter libero al 415,- betaald. De rekening was dus niet betaald, en ze hadden ons ook nog even 40,- servicekosten laten betalen. Wij hebben hierover gebeld met Libero, bevestiging gehad dat er een fout in hun systeem zat en vervolgens hun nogmaals aan de telefoon en dan schuiven ze de schuld af op de taxateur.

Schandalig om je klant hiermee op te zadelen. Je betaalt juist om te ontzorgen, maar ondertussen mag je zelf de fouten oplossen.

Reactie liberoaankoop.nl:

Beste Joël,
Wij vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. De review geeft echter wel zaken aan die niet geheel kloppend zijn en daarover gaan wij graag met u in contact.
Team Libero Aankoop

Score voor liberoaankoop.nl: 2.5/5