Tjitte van der Wal

Ik heb de begeleiding wel als positief ervaren maar had soms wel wat een duidelijker mening van de coach willen zien, je bent als koper niet echt onpartijdig maar je word verliefd op een huis.
ook de man die de conditie van het huis moest controleren vond ik helemaal niets, dat kan ik zelf ook wel wat hij deed!! Ik zal mensen hier voor willen waarschuwen, neem echt iemand mee die verstand van de technische staat van een huis heeft en er door heen prikt, niet praatjes maken met de verkoper.

vr. groet, Tjitte

Reactie liberoaankoop.nl:

Beste Tjitte,
Bedankt voor je beoordeling! Wij begrijpen dat het soms heel prettig kan zijn als er iemand een beslissing voor je neemt. Maar helaas kunnen wij geen beslissing voor jou maken ten aanzien van de hoogte van het uit te brengen bod.W el kunnen we een advies geven en dat is ook wat we hebben gedaan. We vinden het spijtig dat de bouwkundige niet aan jouw verwachtingen voldeed. Echter gaat het om een gecertificeerde bouwkundige die een deskundige beoordeling komt doen. Hij heeft dus wel degelijk verstand van zaken.
Team Libero Aankoop

Score voor liberoaankoop.nl: 3/5