Zeer goed. Ik ben heel erg tevreden. Goede contact met iedereen gehad. Ze waren altijd goed te bereiken. Wat betreft klantenservice : Heel vriendelijk en ze leveren een heel goede service. Zonder te twijfelen, zou ik onderhandelmakelaar zeker aan te bevelen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.