Dit was onze eerste ervaring met een makelaar, we kunnen dus niet vergelijken maar we hebben deze vorm van dienstverlening als zeer prettig ervaren. Al gaat het allemaal wel erg snel en werd ik er soms wel een beetje duizelig van, het was wel duidelijk, alles wordt stap voor stap uitgelegd in e-mails zodat je het allemaal rustig ?x kunt nalezen. Wel zo prettig. Wij zijn zeer tevreden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.