Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

L de Regt

Ik had geen enkele ervaring met inschakelen letselschade advocaat. Na onderzoek op internet kon ik kiezen voor wat lijkt de grote bedrijven maar uiteindelijk gekozen voor lokaal advocaten kantoor met als belangrijke reden naast de deur en persoonlijk contact

Mijn gebeurtenis was dat ik als fietser ben aangereden door auto. Fiets onder de auto en ik flinke smak tegen de grond gemaakt. Ter plekke inclusief getuigen die het ongeval had gezien werden de formulieren in orde gemaakt en de automobilist bekende direct schuld en wilde dat mijn schade zo snel mogelijk door zijn verzekerings bedrijf zou worden opgelost en opgepakt. Mijn fiets was totaal kapot, wat lichamelijke schade, in nek en hoofd, en andere kleine materielle schade.

Wat ik belangrijk vond en eerst niet snapte hoe het werkte als je een letselschade advocaat inschakeld of je de kosten van de advocaat moet betalen, dit is niet duidelijk. In dit geval had de tegenpartij volledig schuld bekent en ondertekend en dat betekent dan de uren en kosten van advocaat ook worden vergoed en daarmee is de letsel schade advocaat betaald

Nadat de heer van Dijk zowel telefonisch en schriftelijk bevestigde na het zien van de schade formulieren dat ik geen kosten zou krijgen doorbelast voor advocaat ondersteuning

Afspraak gemaakt en de heer van Dijk heeft de zaak opgepakt waarbij ik moet aangeven dat volledig vertrouwde op zijn ervaringen en advies en dus daarmee mij liet leiden.

De heer van dijk heeft de zaak netjes en goed opgepakt, formeel en correct en na eerst een voorschot te hebben ontvangen voor de reparatie van de fiets heeft de heer van dijk na 6 maanden de zaak afgehandeld en het dossier gesloten.

De uitkomst van de financiele vergoeding, zoals materiele schade als mede smartegeld is prima geregeld.

Score voor Letselschadeadvocaat van Dijk: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geleverde dienst: