Na meer dan een week nog steeds niets ontvangen. Na navraag zou contact met PostNL en daarna weer met mij worden opgenomen. Helaas is ook dat nog steeds niet gebeurd. Geen telefoonnummer om medewerker te bellen. Als het ooit nog aankomt zulle het vast prima producten zijn, maar de service tot nu toe is ronduit slecht
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.