Stanneke Beijer

Het duurde erg lang voordat ik mijn bril kreeg.

Mooie bril

Betere communicatie als het bestelde weken vertraging heeft. Ik heb zelf moeten vragen wat er mis was.

Reactie Leesbrilwebwinkel.nl:

Beste Stanneke Beijer,
Dank u wel voor het geven van uw review, wij waarderen uw feedback.
Zelfs in ons goed gestructuureerde (lever) proces, waar wij met de groots mogelijke zorg en aandacht aan werken, gaat helaas wel eens wat fout. Uw levering heeft er inderdaad langer over gedaan dan dat u van ons gewend bent. Onze fabrikant I Need You is namelijk door haar succes uit hun huidige magazijn gegroeid waardoor zij een groter nieuw magazijn moesten betreden. Het was niet de bedoeling dat u daar als klant hinder van zou ondervinden. Ondertussen werkt alles weer zoals het zou moeten en zijn de verwachte levertijden weer consequent en accuraat. Mede door uw feedback hebben wij een tekst geplaatst bij het afrekenen dat de leveringen - in het bijzonder tijdens de feestdagen - langer kunnen duren. U kunt ons overigens van maandag t/m zaterdag altijd mailen of bellen. Uiteraard ontvangt u altijd een bevestiging van u bestelling en houden wij u op de hoogte van uw levering. Het kan zijn dat deze (geautomatiseerde) bevestigingen in uw spam box zijn beland.
Wij wensen u veel (lees) plezier met uw nieuwe bril en hopen dat u er jarenlang (uitstekende Duitse kwaliteit) plezier aan mag beleven. Met hartelijke groet, Team LeesbrilWebwinkel

Score voor Leesbrilwebwinkel.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee