Product besteld en volgende dag keurig geleverd gekregen. Zocht een specifiek product en kwam zo op deze website terecht.

Ja, de snelheid en zorgvuldigheid van afhandeling en verzending. Product ook conform presentatie.

Wat ik minder vond, was dat er verzendkosten werden berekend. Boven een bepaald bedrag zou dat niet meer zo moeten zijn.
Verder vond ik de toon van de bijgeleverde informatie over onder andere retourneren niet prettig van toon. Wat te negatief en 'dreigend'. Voor mij een belangrijk punt; vond dat gewoon niet prettig.
En dan was er nog een punt: ik wilde de zending volgen, maar dat lukte niet. Dat had er mee te maken dat ik geen account had aangemaakt (was voor de bestelling ook niet nodig), en daarom bleef ik heen en weer gestuurd tussen account aanmaken en wachtwoord wijzigen. Ik heb voldoende ervaring met het aanmaken en wijzigen van accounts om te weten dat er iets niet klopt.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor de reactie, altijd welkom, ook als deze niet helemaal positief is, wij zullen er lering uittrekken. De track en trace heeft helaas te maken met een storing elders, waar momenteel aan wordt gewerkt, dit heeft onze grote aandacht en zorg. De andere opmerkingen nemen we ter harte. Graag tot een volgende keer.

Score voor Leerentveld Vrijetijd: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
wandelkleding