Leefhuus

Hans

Mooie tuinbank besteld. Op mijn verzoek niet gemonteerd. Bij ophalen stonden eerst 2 dezelfde poten klaar ipv 2 in spiegelbeeld. Gelukkig waren er nog 2 andere voorradig. Montage viel tegen; klosjes zaten niet overal op de juiste plek. Hoop dat de constructie op termijn stevig genoeg is. Maatvoering en afwerking van de poten had beter gekund. Resultaat wel heel mooi.

Reactie Leefhuus:

Goed om te horen dat je blij bent met het resultaat! Het zijn inderdaad hele mooie banken, maar het in elkaar zetten kan soms lastig zijn. Mocht je twijfelen over de montage of de constructie, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Nu, maar ook in de toekomst. We helpen je graag.
De poten kopen wij op dit moment in en monteren wij voor de meesten klanten in eigen meubelmakerij. Omdat ook wij de montage tegen vinden vallen, gaan wij de poten helemaal zelf maken. Voor jou natuurlijk niet meer van toepassing, maar montage/afwerkingsproblemen zullen voor toekomstige klanten die de bank zelf in elkaar willen zetten niet meer van toepassing zijn.

Score voor Leefhuus: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Tuinbank van douglashout