In april een buitenlamp gekocht en betaald. Nu blijkt als ik hem wil installeren dat hij defect is. Mail gestuurd, kon via de site geen retour aanmaken, weer mailen en bellen en na een dag kreeg ik retoursticker. Zending teruggestuurd en wederom moest ik er zelf achteraan om te overleggen hoe nu verder. Afgesproken dat het bedrag zou worden teruggestort maar nu, 10 dagen nog geen geld terug ontvangen.
Sterke punten
duidelijk en leuke producten
Verbeterpunten of tips
Garantiegevallen sneller oplossen, zowel wat betreft het antwoorden op de mail als ook het verloop van de retourzending als het terugbetalen van de claim.