Gabrielle van Liemt

16 juli bestelling gedaan. Mijn aankoop prikkabel 10 mtr met solarpaneel werkte niet. Retour moeten sturen op 21 juli . Daar ook dag later aangekomen . Vandaag 5 augustus nog steeds geen nieuwe exemplaar ontvangen. Echt een slechter service.

Heb ik niet

Meer contact met klant, goed op de hoogte houden van t proces. Ik heb afgelopen maandag zelf moeten bellen, hoorde toen dat mijn retour was aangekomen. Vanuit jullie bedrijf is niets gezegd over hoe vervelend dit is dat het artikel het niet deed, geen excuses, niets. Ook geen duidelijk antwoord wanneer het artikel alsnog wordt geleverd. Als het voor 10 aug niet is geleverd wil ik graag mijn aankoopbedrag teruggestort hebben.

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Hi Gabrielle,
Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze dienstverlening. Na het verwerken van het retour krijg je het aankoopbedrag binnen enkele dagen automatisch teruggestort op je rekening. Mocht je een nieuw exemplaar willen, dan kun je deze het beste opnieuw bestellen in de webshop.
Excuses voor het ongemak.
Mocht je verder nog vragen/opmerkingen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Score voor LEDlampshopXL.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Prikkabel met solarpaneel