Diny en Ferrie

Via via de tip gekregen om bij LaraReizen te zoeken voor een vervangende vakantie. Onze reeds geboekte vakantie was door faillissement van Thomas Cook vervallen.
Dankzij LaraReizen hebben we heel snel ( 1 dag voor vertrek) geholpen om een perfecte vakantie naar Turkije te kunnen boek.
Super goed geholpen en een goed verzorgde vakantie mogen ervaren.
Zo goed zelfs dat we een volgende vakantie naarTurkije zeker bij hen boeken.
Netjes, snel en zeer behulpzaam hebben ze voor ons de vakantie geregeld, compleet met transfer van en naar het hotel, direct naar het hotel dus niet eerst nog eens 8 of 9 andere hotels afrijden eer je er bent want je bent toch al gaar van de vliegreis naar de en geleur met koffers.
Ook een goede tip waar je je visum het beste kunt bestellen. scheelt ook weer 13,00 euro.
LaraReizen is misschien niet de grootste maar wel de persoonlijkste reisbureau het en hebben echt persoonlijke aandacht voor jou.
Echt een aanrader en bedanken LaraReizen met deze voor het fijne contact en fijne vakantie welke we toch nog hebben gehad, op zo’n kort termijn.
Wij bevelen van harte aan om je vakantie te boeken bij LaraReizen.

Ferrie en Diny.

Zeer behulpzaam, persoonlijk en goede inzet voor jou.

Een tip voor LaraReizen: blijf het zo doen en jullie zullen tevreden klanten houden.

Score voor Lara Reizen: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Vakantie