Jansen sonja

Niet positief

Ik was zeker van plan om hier een lampenkap te bestellen . Ik had om 5 staaltjes gevraagd. Daarna reactie gehad voor mijn adres. Dit heb ik doorgegeven via mail en had erbij vermeld naar welke type / stijl mijn voorkeur was. Daarna mail terug gehad dat ik beter een kleur in de winkel zou kiezen. Dus komt het erop neer dat ze u eigenlijk geen staaltjes willen sturen. Spijtig. Ik had hier zeker mijn lampenkap bestelt mocht ik eerst de staaltjes hebben ontvangen.

Reactie Lampentoppers.nl:

Beste Sonja Jansen,
Uw had ons reeds om 6 samples gevraagd en geen adres doorgegeven. Vervolgens hebben wij keurig uw adres mogen ontvangen en het volgende verzoek:
"Zou het mogelijk zijn om nog andere staaltjes te ontvangen? Ik zoek eigenlijk een warme zand/ beige /grijze/taupe kleur voor in een landelijk interieur."
Hierop hebben aangegeven dat een sample aanvraag is bedoeld voor als u twijfelt voor een stof en wij deze dan graag opsturen. Vandaar dat wij niet aan uw wens hebben voldaan. Wel hebben wij het advies gegeven om u te laten adviseren in een verlichting speciaalzaak zodat u beter tot de stof keuze kunt komen.
Hopelijk vindt u de gewenste lampenkap als nog.
Mvg,
Team Lampentoppers.nl

Score voor Lampentoppers.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee