Naaaah, wat is dit nou weer?! Ondertussen een flink aantal keer gehannes gehad met meerdere bestellingen en bezorgingen. Gaat altijd wel iets fout. Ze versturen niet de hele order, komen beloftes niet na, lezen hun e-mail/contact formulier niet of niet op tijd, contactformulier blijkt achteraf stuk te zijn.. Bezorgers die briefjes of geen briefjes in je brievenbus gooien en gewoon weer wegrijden zonder aan te bellen (nouja, bijna gewoon. Eerst in z'n achteruit over de stoep een deuk in onze lantaarnpaal rijden, schade aan busje bekijken en hoppa, gewoon wegrijden, hoort er af en toe ook bij), terwijl je gewoon thuis/op kantoor in de hitte zit te wachten. Maar hier ging alles goed! Ik wist niet dat dat nog kon, maar kussensopmaat kan het! Staaltjes besteld en snel geleverd. Contact gehad over maten, snel & adequaat beantwoord. Gevraagd of ze in een bepaalde week konden afleveren. Zelfs dat kon, en alles ging perfect!

Kussens zijn goed afgewerkt en passen goed. Ziet er goed uit, en ik ben heel erg blij en blij verbaasd dat er toch nog bedrijven zijn die hun afspraken nakomen!

- Komen afspraken na.
- Snelle communicatie
- Kwaliteit kussens goed & zitten goed.
- Mogelijkheid kleurstalen bestellen, meteen volgende dag in de brievenbus.

Score voor kussensopmaatkopen.nl: 5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja