Snelle levering van het product. Het kussen bleek niet goed op maat gemaakt te zijn, bij navraag bij het bedrijf inclusief fot's waarop duidelijk te zien was dat de maatvoering niet klopte, kreeg ik in eerste instantie een teleurstellende reactie waarbij mijn klacht weggewuifd werd. Na aandringen werd het retour proces in gang gezet. De communicatie over het hoe en wanneer retour zenden met behulp van een koeriersbedrijf verliep wederom niet soepel en dit duurde ook erg lang. Zonder overleg een dag afspreken wanneer het opgehaald zou worden en als ik niet thuis was moest ik maar wat met de buren regelen (die ook gewoon werken). Toen het uiteindelijk opgehaald werd, was het aangepaste kussen heel snel binnen enkele dagen weer in huis.

Het kussen zelf voldoet aan mijn verwachtingen, de wisselvallige toon van dhr Botman niet.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat u anoniem een reactie heeft gegeven, zoals in al onze reviews te lezen is lossen wij alles zeer snel op. De stagnering van de Bode heeft waarschijnlijk te maken dat u niet thuis bent geweest, onze vervoerder kan jammer genoeg niet op een bepaalde tijd een afspraak met u maken. Wij zijn zelf van mening dat het probleem correct is opgelost.
Leest u al onze reviews eens door en u zult zien dat wij een zeer hoge score halen.

Score voor kussensopmaatkopen.nl: 2/5
Zou u ons aanbevelen? Nee