Ronald

Bestelling 19 november, na 4 weken contact gezocht wanneer er geleverd zou worden, vermits we aangegeven hadden dat het een kerstcadeau was kregen we als antwoord dat ze nog maar een paar dagen over tijd waren en dat de schilder nog een wijziging had moeten doen. Maar hij zou het begin de daaropvolgende week verzenden. Dit werd uiteindelijk vrijdag ( in Nederland misschien begin van de week maar bij ons is dat maandag ) toen kregen we het antwoord dat ze het 24 december persoonlijk zouden komen afgeven... wat uiteindelijk niet gebeurde.
Daarna mail dat het tussen Kerst en Nieuwjaar zeker zou geleverd worden.
Weer mail gekregen dat het maandag 30 of ten laatste dinsdag 31 zou geleverd worden... en je raad het al na 6 weken nog steeds geen schilderij geleverd. Blijkbaar een steeds wederkerend probleem zoals je kan lezen in de meeste reviews.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte Ronald Dyckmans,
Fijn om te horen dat u het schilderij mooi vond!
Wij hebben een speciale schilderijen bezorg service van Nederland naar de Mechelsesteenweg in Lier gestuurd! De bezorger heeft 4 keer gebeld en ingesproken en geen reactie van u ontvangen.
Zoals ik u reeds meerdere malen geschreven heb, leveren wij "handwerk" en indien het schilderij niet goed droog is leveren wij niet uit! Dit communiceren wij duidelijk en daarom heb ik speciaal voor u tussen kerst en nieuw deze zeer kostbare bezorger ingeschakeld.
Mocht u een keer in de buurt van Best zijn, kom dan even binnen in onze galerie dan heb ik een leuke verassing voor u en een lekker kopje koffie!
Kunstvoorinhuis.nl

Score voor Kunstvoorinhuis.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Schilderij